måndag 3 december 2012

Trött på olika sätt

Ett riktigt skönt sätt att vara trött på är tröttheten efter träning! Körde mitt numera vanliga pass på friskis, vilket innebär 35min intervaller på löpbandet och sedan träna mage tills jag tröttnar och går hem. Blir nästan alltid en timme på pricken. Vad som än mindre skönt är att det är typ -15 grader ute! GAH! Att behöva ta upp mobilen och ta av sig vantarna är fördärvande kallt och det tar en evighet att få tillbaka blodet i fingrarna. Men tillbaka det till som är skönt, träningen. Jag älskar mitt nuvarande träningsupplägg för jag orkar med dedär 35 minuterna på löpbandet varje gång! Hur trött jag än är så tar jag mig igenom det, vilket gör det vääääldigt svårt att strunta i träningen :P När jag vet att jag klarar det alltså, då vill man ju inte strunta i det. Imorn blir det jobb för min del så nästa pass bränner jag av på onsdag, längtar redan :)

Idag var vi på seniorkontroll med Ida-Lovisa, lite traumatiskt måste det ha varit för henne för hon vart helt skakig och stressad. Efter en halvtimme började hon mjukna, lagom tills vi skulle ut därifrån igen. Men det verkade inte vara något fel på henne, men vi har inte fått provsvaren ännu heller så dom väntar vi på. Känns skönt att ha kollat henne i varje fall, så kan vi sova gott i natt :)

Imorn blir det jobb på förskola, 07:30-14. Upp tidigt med andra ord, måste rota fram mina termobyxor för det är inte nådigt att gå runt i jeans utomhus nu. Nu, hund och pojkvänsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar