torsdag 6 december 2012

Den som söker den finner!

 
Jag har letat och letat efter julpynt som faller mig i smaken, idag gjorde jag och svägerskan ett race genom stan och besökte fyra ställen där jag hade hopp om att hitta nåt. Och ja! Jag hittade detta jularrangemang som jag gillade :) jag är verkligen inte något för rött julpynt utan gillar mer vitt eller grått. Men inte nog med att jag hittade detta, jag hittade en elljustake till fönstret också!  Och en ljuslykta till. Ja, sen rotade Marcus fram julstjärnan jag inte trodde att jag hade kvar, och den hamnade i köket. Så nu känns det lite lagom juligt här hemma :) 

Imorn är det min födelsedag och jag ska fira hela dagen! Fika med mina BFF's Laura och Piffen på dagen och på kvällen ska hela min goa underbara bonusfamilj komma på middag, jag är så glad just nu!

Hörs kanske imorn :) gonatt eller nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar