söndag 11 november 2012

Snipp snapp slut..

Så var helgen slut.. Igen! Herregud vad tiden flyger iväg alltså, redan söndag kväll. Har inte gjort så mycket alls i helgen faktiskt. Jobbat litegrann, myst litegrann, ptja. Kommer inte vara en helg som går till historien direkt men ändå sköna avkopplande dagar.

Imorn börjar en ny kurs, men inte förrän efter lunch så jag ska hinna med träning innan tänkte jag. Och efter skolan ska Laura och Piffen hjälpa mig med håret! Får se hur det blir, jag är spänd :P var mååååååååånga år sedan jag gjorde något annorlunda med håret. Nu ska det få lite färg och på onsdag ska jag klippa mig, men det får frisören sköta :P ska även passa på att färga ögonfransarna då jag inte vågar göra det själv. Ögonenbrynen blir ju supersnygga men ögonfransarna känns läskiga på nåt vis, vill inte göra mig själv blind!

Aja, spännande vecka framför mig. På torsdag åker vi ner till Jönköping för att börja sätta upp DreamHack Winter 2012 :) taggad till tusen!

Men nä, nu är det dags att ta en tur till affären. Grekisk sallad till middag blir det, jag har 0 inspiration till middagar nu för tiden :( får leta runt lite i mina recepböcker tills imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar