fredag 9 november 2012

Esomeprazol ratiopharm

Ja så heter tabletterna jag började med idag. Igen. Jäkla magkatarr! Och förra gången fick jag något som liknande en 48h influensa/matförgiftning när jag började kuren. Så ja, nu väntar jag och ser om helvetet bryter lös denhär gången också, eller om jag som Marcus hävdade är härdad nu. Hoppas på Marcus teori även om jag tyvärr tror att det kommer ge samma utfall igen..

Marcus jobbar sent idag men vi har helgen fri från några planer alls :) eller ja, vi ska ta en sväng på stan, fika lite och handla hårfärg till mig. Och sen ska han få det ärofyllda jobbet att slinga mitt hår :P jag älskar att gå på stan med Marcus! Som att gå på dejt :) sitta och ta en kaffe, prata strunt, titta på varandra, hålla varandra lite i handen. Det gör vi iofs varje kväll i soffan i princip, men det är en annan sak när man har kanske fixat sig lite extra, typ plattat håret eller böjt fransarna lite noggrannare. Längtar! Så nu håller jag tummarna för att jag ska slippa en kräkfest här hemma.. Usch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar