lördag 28 juli 2012

T minus 1d 7h

Snart sitter vi på planet mot staterna! AAAAH! Jag är så sjukt taggad! Vädret ska vara bra, lite regn i New York på Tisdagen verkar det som men annars tror jag att vi klarar oss!

Just nu sitter jag och drömmer om strålande sol och ledighet. Picnic i central park, shopping i mängder! Oj vad skor jag ska köpa! Träningsskor och converse. Jag hoppas att jag hittar mina älskade Salomon skor, men annars blir det nike/adidas/reebok eller så :) Ska bli lite nya träningskläder också. Och såklart MÄNGDER av Victorias Secret <3 Och sen blir det ett nytt objektiv till kameran, ett 28mm f/1.8. Ska bli så roligt och skönt att få vara med Marcus också, vi har inte fått se mycket av varandra denna sommaren. Välbehövligt med semester tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar