onsdag 2 maj 2012

Distanser

Nu pratar jag inte om förhållanden, eller moderkortslösningar. Jag menar såklart sträckor. Från plats A till plats B. Igår knatade mina ben en distans på 13km. 5km svettig powerwalk med intervaller av jogg, sedan blev det en lagom rask promenad på 8km.

Dendär 5km distansen jag brände av innan frukost kändes SÅ skön. SÅ befriande. SÅ grym. En riktig egoboost faktiskt, man känner sig så extremt grym efter ett träningspass. Det kommer bli många många rundor ute nu känner jag. Tänkte att jag bara skulle köra styrka på friskis, och sen ut och springa resten av passen. Äh, man kör ju som man känner för, just nu vill jag bara vara ute i svettiga solen och knata med mina nya awsome skor.

Idag tänkte jag försöka få till 2x5km svettig powerwalk. Nu en innan frukost (om typ 5min, så fort jag skrivit klart) och sen en i eftermiddag/kväll. I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar