måndag 16 april 2012

Taggad!


Det kom ett litet paket till mig idag med dessa burkar! 120 små tabletter som ska räcka i 4 månader för 330kr, känns ju prisvärt om dom nu fungerar.
Det är fina små tabletter som ska hjälpa mig att öka min förbränning. Här ska det tränas så det står härliga till! Jag är fortfarande inte 100 efter min förkylning, men imorn ska jag börja med morgonpromenader innan frukost. Förhoppningsvis ska jag alltså köra 20-30 min snabb promenad varje morgon innan frukost och sedan träningspass 6 gånger i veckan. Undantag då om jag kör morgonspinning, då tar jag ingen promenad. Och så en tablett innan promenaden på morgonen då, så får vi se hur det går fram över. Jag har faktiskt inget slutmål mer än att jag vill gå ner 10kg, men dedär 10kg kan få ta lite tid tänker jag mig. Jag har inge datum som det ska vara klart. Så nu är det bara att bli 100% frisk så jag kan köra igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar