måndag 2 april 2012

Konstiga vändningar

Ja jag är fortfarande sjuk, så det blir ingen träning för min del på ännu ett par dagar, det känns jättetråkigt. Men samtidigt måste jag erkänna att det är otroligt skönt att inte vara dödstrött dag ut och dag in. Nu är jag mest trött och har ont i kroppen av förkylningen.

Sen vet jag inte riktig vad det är för konstig fas jag är inne i just nu. Jag har blivit väldigt orolig för döden helt plötsligt. Jag är rädd över att jag själv skulle kunna dö när som helst, att Marcus skulle kunna dö när som helst, att mina föräldrar skulle kunna dö, min bonusfamilj, Ida-Lovisa, kompisar, vem som helst som jag känner. Jag har blivit rädd för sorg. Jag har inte varit ledsen på riktigt på snart två år, är det detta som spökar? Helt plötsligt är jag inne i en fas där jag är ledsen över lite allt och ingenting, men också rädd för "äkta" sorg. Nä jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta... Det får tiden visa!

Nu blir det lite kvällsdrömmerier som sommarsemester! Fick reda på idag att jag får tillbaka 5700kr på skatten, kommer sitta bra till semesterkassan. Jag ska försöka få med Marcus på idén om att flyga till Miami och chilla där en vecka för att sedan roadtrippa upp till New York och avsluta med 3-4 dagar i The big apple! Vi får väl se hur detta går, han har en hel del på jobbet just nu så osäkert när semestern blir av. Nåja, tåls att drömmas om ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar