torsdag 8 mars 2012

Träning

Pust och stånk alltså, idag var det riiiiktigt tungt på Friskis alltså. Ont i baksidan på höger ben, vid knävecket ungefär. Men jag satte igång iaf, men efter 2.5km var jag redo att slänga in handduken, jag såg att tiden inte skulle bli den bästa heller så jag tänkte att vafasen jag får väl gå resten då. Men så fick jag mina infall och sprang lite intervaller, och när jag hade 300m kvar inser jag att om jag spurtar på utav bara hellskotta så skulle jag iaf hinna på samma tid som i måndags. Och hör sen, jag förbättrade min tid med 14 sekunder mot tiden i måndags!!! 5km på 35min52s! Grymt jobbat av mig :)

Imorn blir det vilodag för hela slanten, verkar som om vi ska gå på handboll på kvällen och sen ut och käka med Foppa. Känns som en riktigt bra avslutande dag på veckan!

Lördag kommer bestå av träning och sedan middag och melodifestivalen med bigsis i Västerås. Bra helg på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar