torsdag 29 september 2011

Ny invägning

Ja jäklar, jag har ju glömt min invägning! Idag har jag 1,1kg kvar till delmål 1 och 6,1kg kvar till delmål 2! Har nu gått ner totalt 3,2kg. Men jag tror att jag har byggt en jäkla massa muskler, för jag får på mig ett par byxor som jag kunde ha förra sommaren, när jag vägde 6kg mindre. Det är bara att kämpa på!

Idag var det ett jympapass på schemat, och jäklar vad hårt hon körde med oss idag. Man vet liksom att passet är bra när man får gå ut och ta en spy-paus  i mitten av passet, och ledaren själv får springa ut i slutet! Haha! Det sägs ju att när man spyr har man nått ungefär 90% av sin maxkapacitet :P Ja detta passet blir det definitivt nästa torsdag med!

Nu, lite chill i soffan så att eftersvettningarna tar slut, sen dusch och laga middag. Idag blir det något så tråkigt (och underbart gott) som potatis och purjolökssoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar