tisdag 24 maj 2011

Tisdag

En ledig tisdag och gud vad skön den har varit hittills! Började dagen vid 8 då jag vaknade av mig själv, jag kan verkligen inte ta sovmorgon när inte Marcus är med. Däremot tog jag med laptopen in i sovrummet och satte på en film som jag låg och myste till ända fram tills lunch. Bästa förmiddagen på länge. Och sen blev det lunch på Innovation, som låter väldigt häftigt men är ett helt vanligt asiatiskt ställe. Dock god mat :)

Efter lunchen kände jag mig lite rebellisk så jag cyklade ner på stan och shoppade, även fast inte lönen kommit än! Blev två byxor från Vero Moda av modellen här brevid. Dom är helt perfekta! Ett par ljusa och ett par mörka. Sen hittade jag två linnen och två par trosor på H&M också. Riktigt nöjd med mina inköp :) Och som om det inte var nog så solade jag på vägen hem, hur skönt som helst! Känner mig alltid mycket snyggare när jag har lite färg.

Nu väntar jag in min älskade pojkvän, längtar efter honom såhär extra mycket efter att han sovit över i sthlm. Om vi inte har nåt bättre för oss kanske jag föreslår att vi åker och kollar på matbord och stolar. De han har nu är inte alls min stil, och han själv säger att han vill byta ut dom. Så gärna för mig :) Jag vill ha ett ordentligt matbord som man kan sitta vid och käka frukost och läsa tidningen osv.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och vänta in Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar