onsdag 11 maj 2011

Onsdag

Idag är jag fortfarande ledig och Marcus med, fram till lunch i varje fall. 10:40 ska vi vara i Enköping för att besikta bilen så vi åker iväg om en stund, sen vet jag inte om vi ska göra nåt annat där eller om vi åker hem direkt igen. Har aldrig varit i Enköping så vet knappast om det finns något sevärt :P

I eftermiddag blir det att åka ut till Tuna Park för att leta efter ett par svarta byxor och ett par svarta skor, jag ska jobba som servitris på en konferans på fredag och då behöver jag det. Mina enda svarta byxor spräckte jag ju dagen innan jag flyttade :P Riktigt osmidigt av mig. Aja, så det ska jag syssla med när Marcus jobbar i eftermiddag. Och i kväll hoppas jag att jag får laga middag, är så sugen på att laga mat :)

Annars är det nog inga planer för dagen, underbart väder iaf och då kan det ju inte bli annat än bra!

2 kommentarer:

  1. Du är alltid välkommen att laga mat hemma hos oss om det är snålt med det hemma ;)

    SvaraRadera