söndag 22 maj 2011

Äntligen helg! Eller...

Söndagkväll och jag tänker: äntligen helg! Jobbat den sista av veckans 6 arbetsdagar och har nu två dagar ledigt :) Ska faktiskt bli himla skönt, men lite tråkigt att jag inte kunde ha haft dessa lediga dagar med Marcus, men som han själv säger "det gör inget vi har 80 år till". Så imorn ska jag gå och träna, baka bröd och bara ta det lugnt. Marcus kommer sova över i sthlm, tyvärr har ju inte lönen kommit än så jag är alldeles för pank för att åka med till stan för att shoppa, vilket jag verkligen vill och behöver! Är i desperat behov av sommarbyxor och såntdär som man kan ha varma dagar men som inte är kortkorta shorts. Men behöver också köpa nån form av vindjacka att ha lite kyliga kvällar och regniga dagar. Aja, shopping får bli nästa vecka om jag har tid.

Nu känner jag mig lite uttråkad och funderar på att cykla iväg för att köpa ingridienser till att baka, jag vill verkligen göra nåt nu känner jag. Allt jobbande fyller mig med massor av energi. Tillochmed igår efter 11 timmars arbetsdag så hängde jag utan problem med ut och käkade middag och var tillochmed sugen på att gå ut på krogen efteråt. Aja, nu får vi väl se vad som händer, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar