tisdag 10 maj 2011

Allt rullar på

Dagarna flyger förbi, samtidigt som dom är långa och innehållsrika. En perfekt balans med andra ord!

Helgen blev superlyckad, jobbade som sagt både lördag och söndag och det gick hur bra som helst. Dom gillar mig och jag tror att jag kommer trivas jättebra där i sommar :) Jobbade i Flamingo-kiosken, som en vanlig kiosk liksom. Pinnglassar, godis, dricka, slush, varma mackor, kaffe och såntdär, verkligen ingen avancerat. Jobbade hela söndagen själv och allt gick bra. Ser fram emot torsdag och fredag, då ska jag jobba igen. På torsdag blir det nåt som heter Barnens kiosk och på fredag är det på mitt ordinarie ställe Pampas. Spännande att se dom nya ställena :)

Resten av helgen spenderades med Marcus och hans familj, vi var ute och ordnade med altanen och sådde gräs och sådär. Riktigt somrigt hela helgen, underbart väder!

Och igår så jobbade Marcus och jag var hemma själv hela dagen OCH natten, han sov över i sthlm. Då passade jag iaf på att plantera lite kryddor på balkongen, blev hur fint som helst, känns riktigt "hemmigt". Sovrummet fick en ny blomma också, och balkongmöblerna blev sandpapprade. Dom ska jag försöka hinna måla idag innan Marcus kommer hem, så blir balkongen riktigt fin!

Nä nu ska jag ut i fina vädret och göra nåt, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar