torsdag 7 april 2011

Torsdag

Japp, ännu en dag med "mina" underbara ungar! Dom är för goa allihop! Känns verkligen som om dethär är mer rätt för mig än högstadielärare! Jag har så underbart roligt och tiden flyger förbi. 8-17 är ändå ganska länge, men tiden går fort när man har roligt :)

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att Marcus ska komma fram till Göteborg, då pallrar jag mig iväg till Nordstan och möter upp honom. Ska hjälpa till att bygga montern är det tänkt, så här är en liten kvällens outfit :P Har verkligen börjar uppskatta att få jobba lite med kroppen. Känner mig som en grym människa när jag får lyfta lite skrot och vara stark och kunna skruva och såntdär :) Ser fram emot en eventuell renovering i Marcus lägenhet! Det kommer ju definitivt bli nya bänkar och kakel i köket, men kanske rivs väggen mellan kök och vardagsrum också ner för att få en öppen planlösning. Vi får se, det är ett senare projekt!

Nu ska jag smaska i mig lite yoghurt och flingor! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar