lördag 2 april 2011

Lördag

Ja jag hade lyckan att få besök av Marcus och Kenny igår, de var och jobbade i Helsingborg, så de åkte upp till Götet för att spendera ett dygn här. Igår var vi ute på Texas Longhorn och käkade, gott kött! Baconlindad oxfilé är ju inte varje dag man käkar. De åkte idag vid 13-isch.

Inom loppet av en timme idag på eftermiddagen fick jag sålt både tv-bänken och byrån jag lagt ut på blocket. Nice med lite cash! Även om det bara känns som en droppe i havet, många bäckar små liksom :) Men allra skönast är det att veta att jag slipper ta med mig skit upp till Etuna för att försöka få det sålt då.

Det kommer ju definitivt bli mer cash av vikariejobbet. Så himla roligt! Jag har fått heltid i tre veckor framåt, kommer bli grymt roligt. Och jobbigt såklart. Vissa dagar kommer det bli 06:30-17:30 men hallå vad mycket pengar :) och det är så himla roligt att vara på fritids :) Ser fram emot varenda dag! Iaf såhär på förhand... :P

Men nu blir det en impulsiv filmkväll med Minna, bjöd in mig själv helt enkelt :) Så fräck är jag!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar