måndag 7 mars 2011

Uttråkad

Har så förbaskat tråkigt!

    •    Lovar du att vara ärlig? Japp
    •    Du heter: Aliz Junebro Nilsson
    •    Smeknamn: Har inget direkt smeknamn, kallades brallan när jag var yngre. Nickar spralliz eller scuzzy däremot :)
    •    Tror du på ett liv efter döden: Absolut, tror på reinkarnation!
    •    Tycker du om sushi: Älskar tofu-sushi! Gillar INTE domdär med lax eller räkor på. Rullar ska det vara :)
    •    Vad äter du helst när du ser på film: Godis! Eller kakor :) eller toast!
    •    Bor dina föräldrar tillsammans: Japp, det gör dom
    •    Har du tandläkarskräck: Nä, inte direkt, är väl inte superkul direkt men ja
    •    Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon mer än kväll tror jag, blir trött så himla snabbt och tidigt
    •    Vilken ögonfärg har du: Blå/grå
    •    Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jodå, händer väl. Igår t ex! Var så himla arg på att jag var sjuk igen!
    •    Biter du på naglarna: Näjje
    •    Röker du: No wai
    •    Hur ofta tränar/motionerar du: När jag tränar som jag BORDE så 2-4 gånger i veckan, nu blir det ingenting typ.
    •    Senaste låt du hörde: Veronica Maggio - Jag kommer
    •    Vill du ha barn: JA! Ett eller två, först en pojke. Elias. Sen en tjej, Moa.
    •    Solar du ofta: När jag känner mig blek, kanske en gång i månaden på sin höjd? När jag väl solar så kanske jag solar två gånger på en vecka och sen väntar ett tag tills nästa gång.
    •    Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag faktiskt :) Improviserar mycket!
    •    Är du flygrädd: Nä, fast jag kan inte låta bli att säga "jag älskar dig" när vi lyfter och landar till t ex marcus när vi flög, bara så att han skulle veta OM nåt skulle hända.
    •    Hur vig är du: Inte speciellt alls :P
    •    Är du musikalisk? Ptja, gillar musik men sjunger som en kratta
    •    Vad dricker du helst när du är törstig: Iskall lagom avslagen Pepsi Max
    •    Vilken är din favoritglass: Hm... beror på! Finns en hallon/lakrits glass som jag åt på smögenbryggan i somras men inte har hittat sen dess. Just nu är jag såld på daimstrut!
    •    Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min pojkvän, fast jag är inte så mycket för att ringa och prata om saker.
    •    Gillar du golf: Har aldrig gett det en chans, men tror inte att jag gillar det så mycket nej
    •    Vilken tid gick du upp idag: 07:00 stog alarmet på, gick upp 07:19
    •    Har du sovit i din egna säng i natt: Japp
    •    Har du strumpor på dig nu: Japp
    •    Är det okej att gråta: Klart det är!
    •    När grät du senast: Igår, av frustration
    •    Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa bil, resa och lite allmänt krafs för säg.. 500 000 och sen spara resten.
    •    Bär du glasögon eller linser: Har glasögon som jag ska ha när jag kör bil och sånt i framtiden
    •    Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä.. men det är ju ofta snyggt, jag har inga märkeskläder typ
    •    När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på vad jag gjorde dagen innan, om jag bara var hemma så runt 9. Om jag var ute så kanske 10
    •    Har du piercing: Nä, ville ha i läppen ett tag men struntar i det nu
    •    Vill du gifta dig: Klart jag vill :) jag som är så himla kärlekssjuk av mig
    •    Vad längtar du till? Jobb! Maj! Marcus och sommar!
    •    Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag allt att jag har :)
    •    Vad använder du för schampo? Tresemme, hur det nu stavas
    •    Vad är det finaste du fått? Ida-Lovisa!
    •    En speciell dag du minns: 20 juni, fick upp ögonen för Marcus!
    •    Hur gammal är du: 20 år
    •    Tycker du om någon just nu: Tycker om många just nu! Mamma, pappa, Ida-Lovisa, Marcus för att nämna några
    •    Om fem månader: Ja om 5 månader så jobbar jag i Eskilstuna och har det underbart i sommarvärmen!
    •    Du samlar på: Kärlek och fina minnen
    •    Gröna eller röda äpplen: Skalade gröna, annars röda
    •    Har du spytt offentligt: Hm.. ptja njä det har jag nog inte
    •    Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle hm.. hänga med grabbarna :P
    •    Är du nöjd med ditt liv: Ja! Just nu kan jag nog inte ha det bättre än vad jag har det :)
    •    Är du bortskämd: Absolut inte, tycker jag inte att jag är. Vad säger ni mam och pap?
    •    Vad gör du i morgon: Är på kärraskolan och har praktik
    •    Vad är det värsta du vet? Bråk! Fyfan hatar bråk!
    •    Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? "slösa".. jag använder bara mina pengar till bra saker! :P
    •    Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hum.. svårt!
    •    Hade du en bra kväll igår: Nä, var sjuk och uschlig!
    •    Favorit dryck på morgonen: Oboy! Sjukt lyxigt och smarrigt
    •    Rakar du benen: Klart jag gör! Kanske lite för sällan iofs.. :P
    •    När brukar du oftast gå och lägga dig: Försöker att lägga mig vid 23
    •    Är du blyg? Nä, inte direkt :P
    •    Sysslar du med någon idrott: Hah nä icke
    •    Vill du hellre ha mail än brev: Beror på, det är ju smidigare med mail men ett brev i mellan åt är ju bara mysigt :)
    •    Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det gör jag
    •    Sprit, cider, vin eller öl: Drinkar : >
    •    Brukar du bli för full: Nä, har väl hänt, men försöker vara mer ofull än full
    •    Vad har du för mobil operatör: Telia
    •    Är du allergisk i mot något: Jobbiga människor
    •    Har du haft sex idag: Icke
    •    Nästa mål i ditt liv: Bestämma mig för hur jag ska göra med mina studier
    •    Hur svarar du i mobilen: Aaa det är Aliz
    •    Vem ringde du senast? Marcus
    •    Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Heeeeeeej jag är och provkör en s60
    •    Antal timmar sömn i natt: 8
    •    Sov du ensam: Jao
    •    Brukar du komma i tid: Alltid, är noga med sånt
    •    När mår du bra: När jag är med nära och kära och tar det lugnt
    •    När blev du fotad senast: Öh ingen aning, kanske på Leelas inflyttningsfest för några veckor sen?
    •    Hur känner du dig nu: Snorig :(
    •    Vanligaste färg på dina kläder: Jeans och vit tröja
    •    Vad tycker du om fötter: Grymt bra att ha!
    •    Vad saknar du: Min gosebjörn!!!
    •    Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så snäll
    •    Vad säger du för att imponera på någon? Svårt, säger nog inget speciellt?
    •    Hur imponerar man på dig? Var lite äventyrlig!
    •    Brukar du skratta för dig själv? Ja faktiskt :D
    •    Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nej! Ush! Då kan jag ju få killbaciller! :p"
    •    Var bor du? Götelaborg!
    •    Trivs du där: Mja, men snart kommer jag trivas ännu bättre i Eskilstuna
    •    Äger du några Converse: Ja ett par klarblåa
    •    Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix You
    •    Beroende av: Godis, kakor, pepsi max, närhet
    •    Vem behöver du mest just nu: En doktor med en magisk medicin som får mig frisk
    •    Vad tror folk om dig? Att jag är snäll och lite galen kanske?
    •    Stämmer det? Det tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar