lördag 5 mars 2011

Lördag!

Åh idag väntar en underbar dag! Vaknade INNAN sju av mig själv, galet! På en lördag! Så nu ligger jag och kollar på Skins. Första två säsongerna är såklart bäst, första gänget liksom, 3e och 4e var väl okej och nu den 5e verkar ganska okej den med :) Mysigt att ligga och kolla på såhär tidigt en lördagmorgon iaf.

Vid 10 går jag in till stan för lite shopping, vill ha lite nya kläder! Lite fräscha färger och roliga kläder, har ju så mycket vitt i min garderob, behöver lite nytt :) Så ja, en förmiddag med shopping blir det, och så ska jag handla lite vin och grädde. Grädden ska bli pannacotta till ikväll, för vid 17 kommer Ingeborg med pojkvän och ska göra mig sällskap ikväll. Vi ska laga tre rätters middag och ha trevligt innan vi ska på bio ikväll. Rolig lördag!

Imorn blir det tvättid och lite allmänt pyssel hemma, kanske bjuder över nån på fika om jag har lust. Men nu, fortsätta se på skins och käka frukost! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar