torsdag 24 mars 2011

Hemma!

Nu är jag hemma.. hemma i Eskilstuna det vill säga. Och dessutom är jag ensam :O Ska sova själv och allting, spännande :) Det är bra att jag får öva mig lite.

Imorn ska jag börja dagen med att gå till friskis och svettis för att skaffa gymkort. Sen blir det en vända på gymmet, lite löpning, lite crosstrainer, lite vikter. Ska bli SÅ skönt!

Sen har jag planerat in middagen, så den ska jag gå och handla inför. Blir viltskavsgryta med mandelpotatismos, tror det kommer bli grymt gott! Har längtat så efter att laga middag, och det är ju fredag så då ska jag försöka piffa till det lite. Just ja, jag ska baka supermuffins på dagen också. Typ grahamsmuffins med rivna morötter, soltorkade tomater, solrosfrön osv. Det ser jag fram emot :)

Men nu ska jag fortsätta mysa här i soffan, plockade upp en mazarin ur frysen och hällde upp lite Pepsi Max <3 Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar