söndag 13 mars 2011

Dags att ladda om

Japp, så var det söndag igen. Dags att ladda om batterierna och köra igång med en ny vecka imorn då. Tre dagar praktik och sen lite skola på torsdag innan jag åker iväg till Eskilstuna igen.

Måndag: praktik till 15 eller nåt sånt. Efter praktiken blir det att skriva på inlämningsuppgiften.
Tisdag: Praktik till 16, 16:45 ska jag vara på handledarkurs :)
Onsdag: Praktik till 16 typ, sen blir det mer uppgiftskrivande och kanske fika med Ingeborg
Torsdag: Skola och redovisningar fram till 13 typ, 13:42 går mitt tåg till Eskilstuna

Eftersom det blir min sista praktikdag så tänkte jag baka onsdagsfika till lärarrummet. Blir nog en chokladbrownie med fudgetopping och kanske hallongrottor. Längtar efter att få baka!

Nä dags att göra sig i ordning för sängen kanske. Känner mig sjuk och opepp :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar