tisdag 8 februari 2011

Ehrm

Ja, jag borde egentligen plugga, därför bloggar jag lite i stället! Logiskt va? :P
Kan till exempel lägga upp veckans schema:

Onsdag: VFU på kärraskolan 11-16 ungefär, sen ska det pluggas på uppgift 1
Torsdag: Tillämpning i kök 9-15, sen ska det pluggas på uppgift 1 och uppgift 2
Fredag: Egentligen ledig, men ska till skolan vid 9 och framåt för att plugga på uppgift 1 och uppgift 2. Fredagskvällen spenderas nog hemma i soffan med lite bok och mys för mig själv.
Lördag: Fest på kvällen hos lite dreamhack-kompisar
Söndag: Träffa Minna, glo på film, fika och snacka och allt sånt :)
Måndag: Skola 9-16 och sen 16:42 tar jag tåget till Marcus för att stanna en vecka där uppe!

Mja, skolan är lite dum. Har två uppgifter som ska lämnas in på måndag, allt är snurrigt och det måste lämnas i pappersform och kan inte mailas. Allt ska refereras till valda delar ut kurslitteraturen, dessa valda delar ska vi välja själva, vilket är bra kanske. Men heeerregud vad brett allt blir! Och sen förväntar de sig att man ska ha valt "rätt" delar, men det funkar ju inte riktigt så.. Aja, skolan har sina ljuspunkter också, det är roligt med tillämpningarna. Laga mat är ju aldrig tråkigt liksom :)

Meeeen vad jag sitter som på nålar, kan dom inte ringa från Parken Zoo snart? Jag vill veta! Jag vill att jag ska ha fått jobbet! Hoppas för allt jag är värd att jag har fått det, det hade varit en sååå kick för självförtroendet :) Nu för tiden har jag iofs inte speciellt lågt självförtroende, jag har en underbar pojkvän som av nån anledning tycker om mig väldigt mycket och stöttar mig. Men ja, hade varit fint att veta att man har ett jobb över sommaren :)

Hm.. Marcus är i Valencia på jobbgrejer, ser fram emot lite update och kanske lite bilder sen när han kommer hem. Jag har aldrig varit i spanien :) Hoppas han har det superbra iaf, och att det kanske är lite sol där nere. Och god skinka tror jag nog! Serrano är ju spanskt? Åh han har det nog finfint :) Längtar efter honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar