torsdag 27 januari 2011

Vad är kärlek?

Kärlek för mig är så många saker. Först och främst är kärlek livet! Det skulle vara totalt omöjligt för mig att leva utan kärlek. Kärlek till vänner, familj, mat, sommar eller vinter.

Kärleken till mina föräldrar är enorm! Finns inget eller ingen jag älskar mer än mina föräldrar, dom har alltid funnits i mitt liv och kommer alltid fortsätta att göra det.

Men det finns också en stor kärlek till mina vänner, utan dom hade jag haft ett tämligen innehållslöst liv. Dom är underbara, låter mig vara mig själv och ingen annan.

Sen har vi kärleken som man kanske förknippar mest med ordet, den kärlek man känner för sin partner, sambo, pojk eller flickvän. Just nu, den 27 januari 2011, så älskar jag min pojkvän av hela mitt hjärta. Men jag vet inte hur det kommer kännas imorn, om en månad, om ett år eller tio? Just nu är allt jag känner kärlek och jag hoppas såklart att det är precis så det kommer fortsätta att kännas många långa fina år framöver.

Äh! Kärlek är det bästa som finns helt enkelt! Känns så löjligt att försöka beskriva det i ord, finns liksom inga ord som kan förklara hur jag känner för mina föräldrar eller Marcus eller nån av mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar