söndag 30 januari 2011

Saker man gillar och saker man inte gillar

Bästa med helgerna är helt klart att jag kan vara med Marcus :) finns det något bättre än att få somna i en varm famn och vakna upp likadant? Nej, det finns nog inget bättre.

Har haft en jätteskön och kul helg i Eskilstuna. Det blev fredagsmys, lördagsfest och söndagskalas. Marcus hade lite födelsedagsfika idag för hans familj och mig eftersom han fyller år imorgon. Så det har varit en mysig söndag. Det bästa med söndagar är att jag inte åker hem på söndagkväll! Har börjat ta tåget som går 05:44 på måndag morgon i stället. Ser inte fram emot att ställa klockan på 05:00, och ser ännu mindre fram emot att promenera till stationen 05:25. Men men, då är det måndag och redan på torsdag åker jag tillbaka till Eskilstuna igen, så det kommer säkert gå fort. Men nä, jag säger bara det, det är 100 gånger roligare att gå och lägga sig om kvällarna när man är två.

Nervös inför fredag så det bara skriker om det, men det är en sån bra nervöskänsla :)

Nu är det läggdags strax, alarmet ställs på 05.00 som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar