tisdag 25 januari 2011

Mina föräldrar

Ja, mina föräldrar. En mamma och en pappa.

Mamma, Anette Junebro. Pappa, Anders Nilsson.

De är de finaste personerna jag någonsin mött, men jag kan ju vara partisk, vad vet jag ;) Men en sak vet jag och det är att jag har haft en enormt bra uppväxt. Mam och pap har verkligen gjort sitt jobb, och lite till, med mig. Utan dom hade jag inte varit den jag är i dag och jag har dom att tacka för allt!

Båda två är dom tokiga på sitt sätt, kreativa själar i kreativa kroppar! Jag fick tidigt lära mig att det var ingen mening med att skämmas för mina föräldrar, även om det ibland helt enkelt inte gick :P Men för det mesta har jag alltid försökt vara stolt över dom.

Jag behöver faktiskt inte skriva mer om mina föräldrar än att jag älskar dom över allt annat på denna jord, det är allt som räknas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar