lördag 15 januari 2011

Gott nytt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började leva för mig själv
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mitt försenade nyårslöfte om att hoppa fallskärm blev ju uppfyllt!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja ett par stycken faktiskt!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Thailand.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer hälsosam livsstil, och det ska jag fixa!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 31 Augusti
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag slutade kompromissa bort mig själv
9. Största misstaget? Att jag inte skötte vissa saker lite snyggare
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ett antal UVIs såklart, annars tror jag inte att det blivit nåt värre
11. Bästa köpet?
iPhone 4!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? God mat skulle jag tro! :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla nya underbara människor jag träffat
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Californa Gurls, Lilla Hjärtat, Jag vill gå hem med dig
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  Gladare!!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit det lugnt, allt löser sig liksom
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fuckat upp min kropp med skräpmat etc

18. Hur tillbringade du julen? Med Marcus på en strand i Thailand <3

19. Blev du kär i år? Mer än jag nånsin trodde var möjligt

20. Favoritprogram på TV? Kungarna av Tylösand hahahah

21. Bästa boken du läste i år? Nån av True Blood böckerna

22. Största musikaliska upptäckten? Hmm... oskar linnros?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig bara pengar till Thailandsresan
25. Något du önskade dig men inte fick? Nope

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade mig helgen innan så på själva dagen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, tror inte det faktiskt, mitt år har blivit helt underbart
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Blandad som vanligt :D

29. Vad fick dig att må bra? Marcus, vänner, familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alexander Skarsgård!

31. Vem saknade du? Saknar lite gemensamma vänner jag hade ihop med mitt ex, men jag har fått nya vänner som fyller upp de flesta platserna!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Marcus och hans familj och hans vänner, Ingeborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar