torsdag 9 december 2010

Resfeber!

Ja nu börjar resfebern infinna sig! Är orolig över packningen men det behövs ju inte egentligen, vad jag än missar att ta med mig så kan jag ju köpa det där. Bara jag får med mig passet! Det är det allra allra viktigaste!

Imorn bär det av till Eskilstuna, längtar som en tok!

Imorn är också sista dagen på den här VFU-perioden, jag får ju ta igen två veckor som jag missar pga Thailand. Men det är det helt klart värt såklart :)

VFUn har varit riktigt bra, de har haft TTM på skolan så jag har fått väldigt mycket elevkontakt eller vad man ska kalla det. Mycket sitta brevid och gå igenom för varje elev vad de har behövt repetera och det är ju givande på sitt sätt. Det är vad jag är starkast på. Därför hade jag behövt ha lite genomgångar, få öva mig på att ha riktiga lektioner med skriva på tavlan osv. Eftersom jag är så mycket för att improvisera så har jag en tendens att just under genomgångar dribbla bort mig själv :D Men jag får nog chansen att öva på genomgångar så småningom :)

Nä nu ska jag nog bara kolla igenom packningslistan en gång itll och slänga ner det sista i väskan! Kramkram :)

2 kommentarer: