tisdag 16 november 2010

Tiiiisdag

Ja en helt vanlig tisdag. Käkade lunch med Gluffs och Epic på vällagat idag, grym salladsbuffe! Och sjuuuuukt gott bröd till, dog lite, tog två skivor med massa smör på! Finns det nåt godare än vitt bröd med massa smör på? Haha, jag är matgalning!

Jag har också varit hos hon jag hjälper med matte, och efter det ikväll kom min käre vän Rickard hit. Alltid lika roligt att umgås med honom, även om det verkligen inte blir ofta. Och även om vi knappt ses så ser jag ändå Rickard som min bäste vän och så nära en bror jag nånsin kommer att komma.

Imorn är jag "ledig", det blir lunch med Gluffs (igen), vi ska äta sushi från rullband! Rooligt :) Sen blir det tvättid vid 14, har maaassa kläder som måste tvättas inför veckan på DreamHack. Måste skriva massor på inlämningsuppgiften också, ska maila in den senast på lördag tänkte jag, så slipper jag tänka på den under söndagen.

Nu blir det sömn för min del, är ganska trött, har haft en riktig "fuldag" då allt bara är fult och man känner sig tjock och alla kläder sitter fel och korvar sig och allt allt allt är fel! Sånt blir man lite trött av :P Så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar