onsdag 27 oktober 2010

Presentation

Det här är då jag! Aliz är mitt namn, och ja, det stavas så :) A ell i säta.
Jag är för närvarande 19 år, i December kommer detta ändras till 20.
Under 15 år av mitt liv har jag bott ute på landet i Bohuslän, men efter grundskolan flyttade jag till Göteborg för att börja gymnasiet. Nu fem år senare är jag fortfarande kvar i Göteborg, men jag har nu börjar studera på universitetet för att så småningom bli en högstadielärare i matematik och hemkunskap!
Så jag bor i en fin liten etta vid Svingeln, 27 kvm som passar mig perfekt! Trivs som fisken i vattnet!
Många många mil bort, ända i Eskilstuna, har jag min fina pojkvän :) Distansförhållande med andra ord, och det funkar bra :) Man får kämpa på och ses så ofta man kan helt enkelt!
När jag inte pluggar eller är med min pojkvän så är jag såklart gärna med vänner, läser en god bok eller kollar på tv. Ett enkelt liv för en enkel tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar