söndag 31 oktober 2010

Never ending söndag

Herregud! Det känns som om dagen aldrig tar slut! Känns som om klockan skulle vara 22 men icke sa nicke. Jag har iofs inte fått så väldigt mycket gjort idag, bara tagit det grymt lungt och haft en underbar söndag!

Just nu sitter jag och pysslar med lite grejer inför dreamhack, ska sy lite banners osv. Det är ju faktiskt mindre än en månad kvar, så det är dags att sätta igång nu. Ska sy åtminstone fyra banners, men det är bara roligt. Klart man är lite nojjig typ "åh kommer dom bli fula" osv, men man kan faktiskt inte anta att ett helt nytt team ska göra bäst ifrån sig första gången? Eller? Oh well, jag gör alltid mitt bästa och mer än så kan jag faktiskt inte göra! Kommer bli grymt :)

Och jag är så jävla taggad att bli polis nu! Ska ta en intensivkurs för körkortet efter att jag kommit hem från Thailand, och kanske fixa synen om jag måste. Är ju bara ett öga som jag ser dåligt på, så det skulle kosta runt 15 000kr. Inte så blodigt ju :)

Nä usch och fy nu längtar jag efter fredag så jag äntligen får träffa min grymma pojkvän igen, fy fy fy vad jag längtar efter honom! Meeen skype är räddaren i nöden :) Underbart att få kunna se varandra en stund varje dag även om det blir av typen "se men inte röra". Aja, på fredag! Då blir det mys igen!

Nä nu blir det lite mer pepsi max och lite mer tyg-klippande här. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar