torsdag 28 oktober 2010

Ibland undrar man

Vill ha dig i mörkret hos mig,
tiden den stannar när vi rör vid varann.
Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram,
låt det aldrig ta slut.
Ja nu undrar jag verkligen hur jag kunde ha sån tur? Jag kom ur ett knackigt och trassligt förhållande rätt in i ett nytt helt underbart. Jag och mitt ex hade på tok för mycket bagage och borde nog ha gått skilda vägar för flera år sedan men vi kämpade för länge med vad vi hade. Men dethär! Nu! Med fina Marcus, nu är det helt annorlunda. Jag har lovat mig själv att köra raka puckar från början, aldrig mer ska jag göra något jag inte kan stå för, aldrig mer ska jag ångra något jag gjort eller inte gjort! Jag hoppas att han känner samma sak :) Jag drömmer om en grym framtid! Flytta ihop, få en liten Elias, bygga hus. Jag tror, jag vet, att vi kommer göra allt det där en vacker dag, och det gör mig otroligt lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar